Впровадження інноваційної медико-падагогічної технології "ПіснеЗнайка" в навчально-виховний процес
У навчально-виховній роботі середньої групи "Ромашка" з нового навчального року вихователі почали впровадженя музикотерапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка». Це безстресове навчання з досягненням виховного та лікувально оздоровчого ефектів, що передається дитині з піснею. З „ПіснеЗнайкою” складні поняття даються легко і просто, засвоюються швидко і надовго.
Що і було продемонстровано під час інтегрованого заняття з ознайомлення з соціумом та природного довкілля.Тема заняття: вода-це сік життя.
Навчання з „ПіснеЗнайкою” не навантажує малят, а навпаки знімає стрес, напруження, викликані різними життєвими ситуаціями, полегшує дітям адаптацію до шкільних навантажень. Ця унікальна освітня технологія дозволяє активно використовувати дошкільний вік дітей і уникнути їхньої дезадаптації у майбутньому.
Навчальна пісня „Піснезнайки” про воду наприкінці заняття несла в собі не тільки знання дітям про важливість води, але й виховну мету : підсвідомо орієнтуює вихованців на здоровий спосіб життя, формуює цілісну, оптимістичну картину світу, гармонізує міжособистісні стосунки.
Більше фотоматеріалу в фотогалереї сайту:wym-1480869448231
Коментарi