Контрольне заняття в старшій групі за 1-ше півріччя навчального року провела вихователь Лукашук Антоніна Костянтинівна. На занятті були присутні працівники відділу освіти в рамках проведення атестаційної експертизи освітньої діяльності ДНЗ.
Мета :
- розширювати та уточнювати знання та вміння дітей за сферами життєдіяльності «Творчість»,« Культура» «Люди»;
- продовжувати формувати уявлення дітей про моральні якості людини;
- закріплювати вміння придумувати слова із заданим звуком, речення із заданим словом, ділити слово на склади;
- закріпити вміння робити звуковий аналіз слів, володіти поняттями «голосний звук», «приголосний звук», « твердий, м’який приголосний звук»;
- закріпити поняття про національні символи України, розвивати патріотичні та естетичні почуття;
- формувати бажання якомога більше дізнатися про минуле своєї Батьківщини, берегти народні звичаї та традиції;
- виховувати зосередженість, самостійність;
- розвивати логічне мислення, кмітливість;
- закріплювати вміння рахувати в межах 10, знання про кількісну і порядкову лічбу, суміжні числа, геометричні фігури та їх ознаки, вміння складати ціле з частин, цифри до 10.
Бесіда про українські традиції, національний одяг та посуд. Також згадали про талановитих українців, які залишили велику спадщину нащадкам, зокрема про Тараса Григоровича Шевченка.
Обговорення українських казок та символів України.
Звуковий аналіз слова "верба". Складання речень із заданим словом, поділ слів на склади.
Інтелектуальна гра. Відтворення слів антонімів.
Дидактична гра «Встав пропущену цифру» ( робота з роздатковий матеріалом).
Дидактична гра «Цифри-сусіди»( робота біля дошки)
Створення символу України - калини.
«Посади калину – будеш мати долю щасливу».
Ягідки які? ( Яскраво-червоні; пламеніють, як жар; схожі на намисто).
У віночку зеленолистім,
У червоному намисті,
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду ( Калина).
Представники відділу освіти задають нашим старшим дошкільнятам контрольні запитання. (Калина це дерево чи кущ? Чим відрізняється кущ калини від дерева?).
Коментарi