Проблема навчання читання є предметом постійного обговорення серед науковців та практиків. Значна частина педагогів-дошкільників переконана, що навчання грамоти, в тому числі і читання, необхідне дошкільникам. Згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, навчання читання не є обов'язковим для дітей дошкільного віку. Однак, за бажанням дитини, батьки і вихователі можуть навчати дитину читати уже в дошкільному віці.

У дошкільній педагогіці доведено: навчати дітей треба в ігровій формі. Проте на практиці так буває не завжди. Авторська методика навчання читання Л.Шелестової спрямована, з одного боку, на інтелектуальний, мовленнєвий розвиток дітей, розвиток чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо, задоволення вікових потреб, з іншого – на навчання малюків читання, але не з метою підготовки до школи і набуття високої техніки цього виду діяльності, а задля формування позитивної мотивації, отримання позитивних емоцій від процесу діяльності, прищеплення любові до читання.

н7н

Посібник Л.В.Шелестової «Вчимося читати»– незвичайна книга. Це не буквар і не книжка для читання. Це практичний посібник, за допомогою якого ви легко, без перевантаження навчите дитину читати. Водночас, виконуючи пропоновані в книзі ігрові завдання, ваш малюк буде всебічно розвиватися: розширюватимуться його знання про навколишній світ, розвиватиметься логічне мислення, збагачуватиметься словниковий запас, удосконалюватимуться навички різних видів діяльності (малювання, ліплення, вирізання, конструювання тощо). Ретельно продумана авторська методика надасть можливість малятам засвоїти ази читання й отримати задоволення та насолоду від виконання різних завдань, доступних і цікавих для дошкільнят.За допомогою першої частини книги «Вчимося читати» діти вивчать літери, навчаться читати склади та слова. Окрім того, у них розвиватиметься мислення, словниковий запас, дрібна моторика, уявлення про навколишній світ. Для вивчення однієї букви пропонується 5 — 6 завдань із використанням різних видів діяльності, із залученням ілюстративного та природного матеріалу. Кожне завдання — новий вид діяльності: малювання, вирізання, конструювання, ліплення, пересування у просторі тощо.

ч23

Друга частина книжки є логічним продовженням першої, оскільки в ній використовуються однакові підходи до навчання читання дошкільнят. Проте в цьому випадку дитина працюватиме не лише зі словами, а й із складнішим мовленнєвим матеріалом: словосполученнями, реченнями та невеличкими текстами.Працюючи з книгою, дитина розвиватиме словниковий запас, логічне мислення, дрібну моторик, навички різних видів діяльності, уявлення про навколишній світ.

9з0

Кiлькiсть переглядiв: 2152

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.