Кодекс професійної етики педагога

Заходячи у групу дітей -- усміхайтеся.
Спочатку навчіть своїх вихованців, а потім запитуйте.
Ніколи не обманюйте дітей, дотримуйтеся свого слова.
Ніколи не ображайте дітей, захищайте їх від усіх видів самоуправства.
Як не було б складно, будьте стриманими й терплячими.
Будьте для дітей прикладом у поведінці, праці, ставленні до інших людей.
У будь-якій ситуації намагайтеся ставити себе на місце дитини.
Пам'ятайте: по-справжньому зрозуміти дитину можна лише після того,
як полюбиш її.
Вчитись у колег, батьків, дітей.
Не скаржтеся на своїх вихованців батькам, колегам, адже справжній
педагог буває незадоволеним тільки собою.
Будьте великодушними до того, хто припустився помилки.
Вибачайтеся перед дитиною, якщо неправі. Це аж ніяк не принизить ваш
авторитет.
Живіть інтересами дітей та їх надіями.
Навчіться бачити зону найближчого розвитку дітей та оптимізувати їх майбутнє.
Ніколи не кажіть у присутності дитини про її обмежені можливості.
Завжди повідомляйте батьків про успіхи й досягнення дітей

Правила професійної компетентності педагога

НІКОЛИ:

не приносьте поганий настрій на роботу;
не обговорюйте свої особисті проблеми з дітьми та батьками;
не давайте порад іншим, якщо вас про це не просять;
не запізнюйтеся на роботу;
не використовуйте крик, як метод у роботі;
не бійтеся признати свої помилки;
не приходьте на роботу відпрацьовувати, а приходьте творити.

ЗАВЖДИ:

зустрічайте вихованців та батьків посмішкою;
прагніть в організації життєдіяльності досягти балансу між свободою і
порядком, вільною грою та структурованою діяльністю, розвагами і
дисципліною;
будьте кориснимидітям, батькам, колегам;
готуйсятесь на 110% (про всяк випадок);
підвищуйте свій рівень професійної компетентності;
вміти давати дітям не готові знання, а привчати до готовності їх здобувати;
творчо підходьте до найпростішого завдання;
готуючись до занять пристосовуйте матеріал до дітей, а не навпаки;
цінуйтене тільки результат, а й сам навчально-виховний процес.
Хоч методичний кабінет і маленький, але матеріалів в ньому вистачить на кожне заняття для всіх вікових груп! Література систематично поповнюється, але й старе не значить погане!
Педагоги у нас досвідчені у всіх сферах: чудово співпрацюють і з дітьми, і з батьками, і з технікою!

/Files/images/SDC11778.JPG
/Files/images/SDC11770.JPG

Вихователі за роботою у методичному кабінеті.

Матеріали методичного кабінету.

1.Всі нормативні, директивні документи, іиструктивно-методичні матеріали Міністерства освіти і науки України, обласних, міських, районних відділів освіти. Методичні кабінети в своїй роботі керують­ся Конституцією України, Законом України «Про дошкільну освіту», наказами, розпорядженнями, інструктивно-методичними листами, ре­комендаціями, нормативними документами МОН України, управління освіти та науки державної адміністрації, місцевої виконавчої влади, іншими законодавчими актами держави, а також:
  • · план роботи закладу;
  • · навчальні плани, програми;
  • · накази про організацію методичної роботи;
  • · методичні рекомендації щодо організації різних видів діяльності в ДНЗ;
  • · матеріали засідань методичної ради;
2. Документація методичних обєднань та інших професійних обєднань педагогів (план роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки занять, сценарії свят)
3.Графіки проведення методичних заходів з педагоічними працівниками:
план – розклад індивідуальних і колективних форм методичної роботи;
  • перспективний план курсової перепідготовки;
  • матеріали діагностування педагогічних кадрів.
4. Матеріали до атестації педагогчкних кадрів:
  • заяви;
  • атестаційні листи (до 5 років)
  • матеріали засідань атестаційної комісії, протоколи;
  • накази про підсумки атестації.
5. Науково – методична дітература (виставки, картотека).
6. Технічні засоби навчання.
7. Робота з батьками:

Матеріали виховної роботи;

Сценарії свят, розваг;

Графік проведення занять;

Взірці кращих дитячих робіт.

8. Банк даних (картотека) педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій:

· матеріали впровадження у практику роботи закладу інноваційних педагогічних технологій;

матеріали перспективного педагогічного досвіду (виставка);

· матеріали дослідно – експериментальної діяльності закладу;

· банк даних про вихователів, які працюють в інноваційному режимі;

· банк даних про якісний склад педагогічних кадрів;

· Картотеки:

· перспективного педагогічного досвіду;

· нормативних документів про д/освіту;

· психолого – педагогічної літератури;

· методичної літератури;

· педагоічних працівників днз.

9. Аудіо, відеотеки кращих напрацювань.
10. Виставка новинок методичної літератури, перспективного досвіду, впровадження педагогічних технологій.
11. Підшивки інструктивних збірників МОН України, періодичних видань.
12. Куточок педагога:

· інформація про річні завдання, їх вирішення;

· новинки методичної літератури;

· скринька порад та пропозицій щодо поліпшення роботи ДНЗ;

· атестаційний куточок;

· стенд «Готуємо педраду»;

· куточок молодого педагога;

Кiлькiсть переглядiв: 825

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.